Интегрирањето на математиката со часот по ликовно образование им обезбедува на учениците поинакво искуство за учење кое промовира креативност, решавање проблеми и просторно расудување преку создавање на 3Д форми во училницата
Математика:
Учениците на часот по математика учат за геометриските својства на 3Д формите, вклучувајќи темиња, рабови и лица. Тие ги истражуваат концептите како што се волуменот, површината и односите помеѓу различните форми. Преку практични активности, групни дискусии и задачи за решавање проблеми, учениците развиваат солидно разбирање на математичките концепти поврзани со 3D форми.
Ликовно образование:
Користејќи различни материјали, како глина, хартија, стапчиња во боја,пластелин, жица, учениците во делот за час по ликовно образование го користат своето математичко знаење за да создадат визуелно привлечни тридимензионални предмети. Тие ги применуваат математичките концепти за креативно изразување, вклучувајќи конструкција на модели. Покрај зајакнувањето на нивното разбирање за геометриските идеи, ова им овозможува на учениците да ја вежбаат својата креативност.
Интеграција: Кога учениците го интегрираат своето знаење од математика и уметност до дизајнирање и конструирање 3Д форми, тие демонстрираат интеграција помеѓу двете теми. Тие ги планираат и изведуваат своите уметнички ремек-дела користејќи математички концепти како мерење, симетрија и просторно расудување. Преку овој процес се продлабочува разбирањето на учениците за односите меѓу математиката и уметноста, што го подобрува нивното севкупно образовно искуство.
Датум: 21.11.2022
Одговорни наставници:
Милица Миноска
Катерина Н.Младеновска
Напишете коментар