Во оваа работилница ќе го истражиме концептот на самосвест низ призмата на емоциите. Ќе истражуваме различни емоционални состојби преку ангажирани активности и разговори со цел да стекнеме подлабоко разбирање за тоа кои сме.
Цели на работилницата:
- идентификување и разбирање на чувствата
- да истражиме како чувствата влијаат на тоа како се гледаме себеси.
- да негува сочувство и емпатија и за себе и за другите луѓе.
Агенда за работилницата:
- Десет минути за вовед:
Опишување ја темата на работилницата: Откривање себеси преку емоции.
- Активност за кршење на мразот: Учесниците накратко разговараат за нивните чувства за тој ден.
- Прва активност: Истражување на емоции (20 минути):
Наведување на различните чувства што може да ги искусат поединците (среќни, тажни, лути, нервозни итн.).
Ги покануваме учениците да го изберат чувството што најмногу го изразува тоа кои се тие во моментот.Потоа учениците треба да зборуваат за нивната избрана емоција во парови или мали групи, нудејќи какви било релевантни анегдоти или лични искуства.
- Втора активност:
- Мапирање на емоции (20 минути):
Учениците добиваат насоки да користат бои, форми и симболи за да изразат како сега се чувствуваат за себе во визуелна претстава.
Откако ќе завршат, учениците ги споделуваат своите дела и даваат брзо објаснување за чувствата што ги доловувале.
- Активност 3: 20-минутна рефлексија на времето за чај:
За тоа време додека пијат чај на учениците им се поставуваат следните прашања за размислување:
Какви промени во вашата перцепција за себе произлегоа од истражувањето на емоциите?
Какви нови сфаќања за вашиот емотивен терен стекнавте?
Како можете да го искористите ова знаење за да го подобрите вашето секојдневно самоизразување и самосвест?
Завршен дел (5 минути):
Како заклучок, работилницата „Истражување на себе преку емоции: патување со ЈАС СУМ“ обезбедува сигурна и охрабрувачка средина за учениците да добијат подлабоко разбирање за тоа кои се и како се чувствуваат. Преку прифаќањето на ранливоста и практиката на размислување, поединците можат да развијат повеќе самосвест, емпатија и прифаќање.
Датум :28.12.2022 Одговорни наставници:
Милица Миноска
Катерина Н. Младеновска
Напишете коментар