Цел: |
||
Главната цел на предавањето беше да ги информира учениците за видовите на медиуми, истовремено истакнувајќи ја вредноста на критичкото размислување во време кога дигиталните платформи владеат со информациската средина.
|
||
1.Вовед во медиумите:
Разговорот започна со широк преглед на медиумите, вклучувајќи ги социјалните медиуми, телевизијата, весниците и другите извори на Интернет. Учениците беа повикани да зборуваат за нивните искуства со различни медиуми |
2. Разбирање на информациите:Разговаравме за идејата за информации и направивме разлика помеѓу ставовите и фактите. За да се покаже како информациите може да се презентираат на многу начини за да влијаат на перцепцијата, беа презентирани интерактивни примери | |
3. Медиумска писменост: Презентацијата посвети доста време на зголемување на способностите за медиумска писменост. Идеите за проверка на фактите, предизвикувачки извори и проценка на веродостојноста на информациите беа претставени на учениците. | 4. Препознавање на дезинформации:Разгоvor за тоа колку се чести лажните информации и дезинформациите во медиумите. На u;enicite им беа дадени примери од реалниот свет за да им помогнат да ги препознаат знаците за предупредување, лажната содржина и вредноста на вкрстувањето на информациите. | |
5. Активности за критичко размислување:Во текот на презентацијата, учениците учествуваа во интерактивни активности во кои им беа дадени сценарија и побараа да ги оценат информациите што беа презентирани. Овој практичен метод помогна да се зајакне значењето на предизвикувањето и потврдувањето на фактите. |
Одговорни наставници:
Милица Миноска
Катерина Н.Младеновска
Напишете коментар