Вовед:
Работилницата „Порака до тебе“ е создадена со цел да им помогне на учениците од четврто одделение да ги препознаат штетните ефекти од медиумите и другите извори и да ги мотивираат да се дистанцираат од овие негативни влијанија. Главната цел беше да се негува чувство на доверба кон нивните наставници додека се едуцираат како да се идентификуваат и да се воздржат од користење на несоодветен јазик.
Теми на работилницата:
Градење на односи:
Со цел да се воспостави позитивен работен однос помеѓу учениците и нивните наставници, работилницата започна со интеракција во која учениците имаа можност да се изразат за своето негативно искуство без да бидат осудени или критикувани. Наставничките ја истакнаа важноста на отворената комуникација и дека секогаш им се достапни за да слушаат и да понудат помош.
Идентификација на негативни извори/влијанија:
На учениците им беа презентирани различни медиумски извори, вклучувајќи телевизиски програми, филмови и веб-страници на социјалните медиуми. Тие имаа дискусии за прецизирање на случаи на штетни влијанија, како што се навредливи зборови и однесување претставени во медиумите.
Идентификување на навредливи зборови:
Преку интересни активности и групни дискусии, учениците открија несоодветни зборови и нивните штетни ефекти. Наставничките дискутираа за ефектите од користењето на таков јазик во меѓучовечките интеракции, како и во пошироката заедница.
Разбирање на моќта на зборовите:
Раболницата го нагласи значењето на зборовите со истакнување на случаите во кои зборовите позитивно влијаеле на животите на луѓето. Учениците беа повикани да размислат како нивните зборови можат да влијаат на другите луѓе и да работат на конструктивна комуникација.
Одвојување од негативното влијание:
Беа истакнати методите за одвојување од штетните влијанија. Тие вклучуваат ограничување на изложеноста на навредлив материјал, барање алтернативни форми на забава и разговор со возрасни (родителите,наставниците) за грижите. Наставниците ги охрабрија учениците да зборуваат за нивните лични предизвици и да дојдат до заеднички решенија.
Работлницата „Порака до тебе“ им даде на четвртоодделенците корисни знаења и вештини за препознавање и одвојување од негативните влијанија, особено оние поврзани со навредлив јазик и медиумска содржина. Предавањето ја зголеми довербата меѓу учениците и наставниците, со што им беше поудобно да побараат помош кога ќе наидат на слични тешкотии. Содржината на работилницата имаше за цел да ги поттикне учениците со овие способности за да можат да донесат одговорни одлуки и да одржат пријатна средина и внатре и надвор од училницата.
Датум: Одговорни наставници:
Учесници : IVа и IVб Катерина Н. Младеновска
Милица Миноска
Напишете коментар